Knokke-Heist bezoeken als toerist?

AGSO werft managementassistent aan

Het autonoom gemeentebedrijf Stadsontwikkeling (AGSO) is verantwoordelijk voor de stadsvernieuwings- en stadsontwikkelingsprojecten van de gemeente Knokke-Heist, de exploitatie van het gemeentelijk Waterbedrijf, het beheer van het bedrijvenpark, het gemeentelijk afvalbeheer en de site Duinenwater. Voor de verdere uitbouw van onze organisatie zijn ze dringend op zoek naar een managementassistent.

Functie-inhoud

Als managementassistent:

· garandeer je een coördinerende en proactieve ondersteuning bij het beheer van de dagelijkse taken van de algemeen manager en de afdelingsmanagers zodat deze zich kunnen richten op de kerntaken.

· vervul je een coördinerende rol bij de operationele opvolging van projecten.

· sta je in voor het onthaal en algemene administratieve en boekhoudkundige taken.

· vorm je de interne spilfiguur bij het uitwisselen van informatie tussen de managers en medewerkers van het AGSO.

Je bouwt daarenboven een professionele werkrelatie uit met de leden van het managementteam, het directiecomité, en van de raad van bestuur. Dit omvat onder meer :

· verwerking van de schriftelijke en telefonische correspondentie en het e-mailverkeer;

· bijhouden van de agenda’s van de managers;

· klasseren en beheren van dossiers en bescheiden;

· organisatie en inplannen van vergaderingen en afspraken;

· opmaak van verslagen van vergaderingen;

· opvolgen van overeengekomen deadlines;

· secretariaat van het directiecomité en van de raad van bestuur van het AGSO;

Profiel

Vaktechnische competenties:

· Je hebt een talent voor administratie

· Je bent vaardig met pc-toepassingen en beheerst vlot MS Office (Word, Excel)

· Je bent vertrouwd met de sociale media

Gedragscompetenties:

· Je bent communicatief en klantvriendelijk

· Je werkt heel zelfstandig en hebt inzicht in prioriteiten van werk en taken

· Je werkt nauwkeurig en accuraat

· Je hebt zin voor initiatief

· Je bent flexibel

· Je stelt je discreet en diplomatisch op

· Je houdt je vakkennis op peil en zoekt actief naar mogelijkheden om bij te leren en de eigen kennis en vaardigheden te verbeteren

Aanwervingsvoorwaarden

Je beschikt over een diploma A2 en hebt minstens 4 jaar ervaring in een gelijkaardige functie of je beschikt over een graduaat/bachelor in een administratieve richting.

Je bent onderdaan van de EER of de Zwitserse Bondstaat.

Diversiteit

AGSO Knokke-Heist let als werkgever op het bevorderen van gelijke kansen bij aanwerving. Kwaliteiten van mensen zijn belangrijker dan leeftijd, geslacht, etnische afkomst en nationaliteit.

Ons aanbod

· •Verloning met barema C4-C5/B1-B3. Het minimum bruto maandsalaris in de salarisschaal C4 trap 0 bedraagt 2638,58 € en in de salarisschaal B2 trap 0 2681,26 €.

· Diverse extralegale voordelen waaronder: opleidingsmogelijkheden, maaltijdcheques per effectief gewerkte dag (€ 7 per cheque), fietsvergoeding, abonnement openbaar vervoer, hospitalisatieverzekering voor het gezin, gratis parkeermogelijkheden.

· Uitgebreide verlofregeling

· Kandidaten kunnen relevante beroepservaring uit de privésector als geldelijke anciënniteit laten meerekenen, met een maximum van 15 jaar. Beroepservaring uit de openbare sector kan onbeperkt worden meegenomen. Dit moet worden aangetoond met originele werkgeversattesten.

· Er wordt een wervingsreserve aangelegd voor de duur van 2 jaar. Bij een openstaande vacature wordt geput uit deze wervingsreserve.

Selectieprocedure

eliminerende schriftelijke selectie op 17/12/2019

De kandidaten bekomen een schriftelijke en praktische opdracht waarbij getoetst wordt op een aantal competenties van de functie-inhoud

(locatie: kantoren AGSO Knokke-Heist)

eliminerende mondelinge selectie op 7/1/2020

Hierbij wordt gepeild naar de overeenstemming van het profiel van de kandidaat met de specifieke vereisten van de functie, evenals van zijn motivatie, zijn persoonlijkheid, eventuele werkervaring en van zijn interesse voor het werkterrein

(locatie: kantoren AGSO Knokke-Heist)

Assessment: halve dag in de week van 13/1/2020 – 17/1/2020

Tijdens het psychotechnisch onderzoek worden een aantal gedragscompetenties getoetst gebaseerd op de functieomschrijving.

(locatie: Liantis, Sint-Clarastraat 48, 8000 Brugge)

Geïnteresseerd?

Bezorg ons vóór 2/12/2019 je cv, motivatiebrief en de vereiste toelatingsdocumenten (uittreksel strafregister model 1) via info@agsoknokke-heist.be of per post ter attentie van Nathalie Beyen, ’t Walletje 104/101, 8300 Knokke-Heist

Voor meer informatie over de organisatie van de selectieprocedure en de jobinhoud kan contact opgenomen worden met mevrouw Nathalie Beyen, T050 442 500 of via  nathalie.beyen@agsoknokke-heist.be

Vertel het verder

Via Facebook Via Twitter