Knokke-Heist bezoeken als toerist?

Problemen met je aanvraag voor de parkeerkaart? Maak online een afspraak bij de Parkingshop!

Ook nu de winkels opnieuw open zijn, blijven we je warm oproepen om de parkeerkaarten voor inwoners en tweedeverblijvers voor 2021 (geldig van 1 januari 2021 tot en met 31 januari 2022) online aan te vragen of te verlengen via het e-loket: https://knokke.q2c.eu. In deze coronatijden is dit immers de meest veilige en efficiënte manier om dit te doen. Wie de kaart niet online kan aanvragen, moet een afspraak maken bij de Parkingshop. Ook die afspraak kun je online maken via www.parkeren.be/knokke-heist

Referentienummer 

Wil je vanaf 1 december je parkeerkaart online verlengen, dan heb je het referentienummer van de huidige vergunning nodig. Dat begint met de cijfers 999 en kun je vinden op de bevestiging die je vorig jaar hebt ontvangen via e-mail van OPC wanneer je een parkeerkaart voor 2020 hebt aangevraagd. Het nummer vind je ook terug op het betalingsbewijs, mocht je de kaart aangekocht hebben in de parkingshop. Vind je het nummer niet meer terug, dan kun je het aanvragen via T 050 342 306 of knokke-heist@parkeren.be. Je kunt in plaats van te verlengen ook een nieuwe kaart aanvragen, maar dan moet je wel alle documenten opnieuw opladen. 

Na de aanvraag en verwerking krijg je een mail met een link om online te betalen. Dit kan enkele dagen duren. 

Alle info over parkeren en de verschillende soorten vergunningen lees je op www.parkeren.be/knokke-heist. Je kunt ook bellen naar de parkingshop (T 050 342 306) voor meer informatie. 

Vertel het verder

Via Facebook Via Twitter