Knokke-Heist bezoeken als toerist?

Shop in the name of love: geniet van extra beleving tijdens de bruisende Shoppingweek in Knokke-Heist

Shopping is een van de toeristische pijlers waarop de gemeente Knokke-Heist deze zomer de focus legt in het kader van het herstelplan. De lokale horeca en winkels slaan de handen in elkaar met de gemeente om van 4 tot en met 12 juli 2020 een stijlvolle Shoppingweek te organiseren waarbij zowel inwoners, tweedeverblijvers als occasionele bezoekers zin krijgen om naar Knokke-Heist te komen winkelen. Heb jij ook een hart dat passioneel bonkt voor hèt winkelparadijs aan zee? Let’s shop in the name of love! 

 

Beleving bij handelaars  
Tijdens het shoppen wordt extra beleving gecreëerd door de handelaars zelf via leuke extraatjes zoals een kleine workshop of een kleine attentie. Ook de gemeente voorziet tijdens die week enkele leuke initiatieven om de shoppingervaring op absoluut topniveau te brengen. Denk maar aan acties rond personal shopping, een gratis shoppingshuttle,  winkelsstraten die prachtig opgefleurd zijn met bloemsierkunst en street art en een allesomvattende communicatiecampagne rond shopping in Knokke-Heist.   

Personal shopping met Manon Nievelstein 
Imago-expert Manon Nievelstein gaat dagelijks op stap in het gezelschap van fotografe Elisa Brenters van Frankie and Fish om iemand uit het shoppingpubliek in de Gouden Shoppingdriehoek van Lippens-, Dumortier- en Kustlaan dé ultieme winkelervaring in Knokke-Heist te bezorgen. Deze persoon geniet van een private personal shopping experience ter waarde van 250 euro.  “Als imagocoach vertrek ik altijd vanuit kleur- en stijladvies, maar ik ga verder dan dat; als coach help ik je de beste versie van jezelf te vinden en stemmen we jouw imago af op je doel of realisatie” vertelt Manon Nievelstein. In deze tijden is het nog belangrijker geworden om ervoor te zorgen dat je boodschap matcht bij wie je bent en waar je voor staat”, aldus Manon. 

Dress to impress  

Het duo zal ook dagelijks iemand die het leukst is uitgedost binnen een bepaald thema, uitpikken uit de shoppingliefhebbers. Deze lucky winners ontvangen een #myKH pakket vol toffe gadgets. Iedere dag wordt een ander thema centraal gesteld. Benieuwd naar de thema's? Volg zeker de Facebook- en Instagrampagina van Toerisme Knokke-Heist om op de hoogte te blijven. En vergeet niet: dress to impress. Het principe is simpel: kom gezellig winkelen en misschien val jij wel in de prijzen!  

Deze uitgebreide ondersteunende communicatiecampagne in combinatie met het ruime aanbod aan winkels in de handelskern van Knokke-Heist, zal de handelaars een extra boost geven en hopelijk heel wat gegadigde shoppers naar de Gouden Shoppingdriehoek brengen deze zomer.   

Vertel het verder

Via Facebook Via Twitter