Knokke-Heist bezoeken als toerist?

Digidesk helpt je op maandag 22 maart bij al je digitale problemen

Digidesk is een service van de bibliotheek waar iedereen met vragen over gsm, smartphone, tablet of laptop gratis geholpen wordt. Elke tweede en vierde maandag van de maand, tussen 10 en 12 uur krijg je antwoord op je vragen, zowel voor Apple als voor Android. Omdat het fysiek samenkomen nu niet kan, maar de digitale handigheid wel steeds belangrijker wordt, proberen we tegemoet te komen op een andere manier, namelijk digitaal.

Inschrijven of reserveren is nu wel nodig. Bel de bib op T 050 630 418 en zeg welke problemen je hebt, of zend een mailtje naar digidesk@knokke-heist.be. De bib bezorgt je dan een afspraak met de digidesk!

Opgelet: niet tijdens de maanden juli en augustus en niet op feestdagen.

Noteer alvast in je agenda deze data voor 2021, telkens tussen 10 en 12 uur:

12 en 26 april 2021
10 mei 2021
14 en 28 juni 2021

Vertel het verder

Via Facebook Via Twitter