Knokke-Heist bezoeken als toerist?

Digidesk start vanaf februari coronaproof opnieuw op 

Digidesk is een service van de bibliotheek waar iedereen met vragen over gsm, smartphone, tablet of laptop gratis geholpen wordt. Elke tweede en vierde maandag van de maand, tussen 10 en 12 uur krijg je antwoord op je vragen, zowel voor Apple als voor Android. Omdat het fysiek samenkomen nu niet kan, maar de digitale handigheid wel steeds belangrijker wordt, probeert de bib tegemoet te komen op een andere manier, namelijk digitaal.  

Reserveren verplicht 

Inschrijven of reserveren is nu wel nodig. Bel de bib op T 050 630 418 en zeg welke problemen je hebt, of zend een mailtje naar digidesk@knokke-heist.be . De bib bezorgt je dan een afspraak met de digidesk!  Opgelet: de helpdesk is niet operationeel tijdens de maanden juli en augustus en op feestdagen.  

Noteer alvast in je agenda deze data voor 2021, telkens tussen 10 en 12 uur:  

  • 8 en 22 februari 2021  
  • 8 en 22 maart 2021  
  • 12 en 26 april 2021  
  • 10 mei 2021  
  • 14 en 28 juni 2021  

 

Voor meer info: https://knokke-heist.bibliotheek.be/digidesk?theme=141  

Vertel het verder

Via Facebook Via Twitter