Op woensdag 16 oktober 2024 vinden de Bisou Awards plaats in het Grand Casino Knokke. Knokke-Heist is trotse gaststad van deze officiële prijsuitreiking voor het Belgische influencerlandschap. De awards streven ernaar om influencers, hun impact op de samenleving en hun inspirerende rol voor vele duizenden volgers te vieren. Ook ondernemingen maken kans op een Bisouke door een succesvolle samenwerking met een influencer in de verf te zetten.
De Bisou Awards komen er in samenwerking met Coca-Cola, met een brede ondersteuning vanuit de BAM (Belgian Association of Marketing), en met medewerking van de Influencer Marketing Alliance en ACC. En dit met een duidelijke boodschap: influencer marketing werkt en is there to stay. De awardshow bestaat uit twee onderdelen: Bisou for Influencers, waarbij influencers in 12 categorieën - bijvoorbeeld Wellbeing & Selfcare, Lifestyle & Family, maar ook Social Impact - genomineerd kunnen worden. Bisou for Brands bestaat uit 4 categorieën waarbij authentieke, duurzame en creatief sterke samenwerkingen tussen influencers en merken een prijs in de wacht kunnen slepen. Op die manier komen het brede spectrum van influencermarketing en de impact die het kan genereren aan bod.
Met een rode loper en glamoureuze (tweetalige!) awardshow - inclusief galadiner & afterparty - dient het evenement als een uitstekende broedplaats om nieuwe samenwerkingen te smeden. Niet alleen influencers uit beide taalgebieden van ons land, maar ook agencies en merken komen samen om de kracht van influencermarketing te vieren.
Oproep aan de Knokke-Heistse ondernemingen: win jij een Bisouke?
Heb jij als Knokke-Heistse ondernemer het afgelopen jaar een succesvolle samenwerking gerealiseerd met influencers? Dien dan voor 9 september 2024 je case in via contact@bisouawards.be! Laat zien hoe jouw merk en influencer(s) samen een campagne hebben opgezet die resulteerde in authentieke connecties, meetbare resultaten en een blijvende impact. Mis deze unieke kans niet om je werk te presenteren aan een breed publiek van experts en professionals in de influencer-marketingbranche.
Wie kan een case indienen?
• Merken: Bedrijven van alle grootte-ordes die influencer marketing campagnes hebben gevoerd en hun werk willen tonen.
• Influencers: Content creators die succesvol hebben samengewerkt met merken in een influencer-marketingcampagne. Laat je creativiteit, impact en bereik zien.
• Agentschappen: Marketing-, PR-, creatieve en digitale bureaus die een influencer-marketingcampagne willen presenteren waarin ze creativiteit en strategische impact tonen.
• Gezamenlijke inzendingen: Gezamenlijke inzendingen van merken, influencers en/of bureaus om uitzonderlijke samenwerking en creatieve synergie te tonen.
De verschillende categorieën zijn:
• Bisou voor meest authentieke samenwerking: Vind de perfecte match! Deze award gaat naar influencer-samenwerkingen waar merkidentiteit en influencer perfect samenkomen. #merkbff's
• Bisou voor beste resultaten van influencer marketing: Laat zien wat werkt! Deze award is voor de meest effectieve marketingcampagnes met focus op conversie, betrokkenheid en bereik. #besteenuitstekendste
• Bisou voor meest originele influencer campagne: Deze award belicht baanbrekende samenwerkingen die de grenzen verleggen. #nooiteerdergezien
• Bisou voor meest impactvolle influencer marketing award: Maak een verschil! Deze award gaat naar campagnes die een positieve verandering in de samenleving teweegbrengen. #meaningfulmarketing
Bezoek de Bisou Awards website voor meer informatie en om je case in te dienen.