Knokke-Heist bezoeken als toerist?

Aanvraag attesten door advocaten, notarissen en gerechtsdeurwaarders

Procedure

De kantoorhouder dient eenmalig digitaal een toegangsaanvraag voor zijn/haar kantoor in via de blauwe knop "Aanvraag toegang kantoor" bovenaan deze pagina. Hiervoor dient de kantoorhouder zich aan te melden met een identiteitskaartlezer of de app It's me.

Van zodra de toegang wordt toegestaan, ontvang je een bevestigingsmail. Vanaf dan kan je als kantoorhouder digitaal attesten van bevolking aanvragen. De gevraagde attesten ontvang je binnen de werkdag in jouw mailbox.

Indien gewenst kunnen ook andere kantoormedewerkers toegang krijgen. Hiervoor voegt de kantoorhouder de nodige gegevens van deze perso(o)n(en) toe via de blauwe knop "Toevoegen medewerkers en overzicht van de aanvragen" bovenaan deze pagina. Klik hiervoor onder Privacy op Persoon toevoegen. Duid Ja aan bij heeft volmacht. Op deze persoonlijke informatiepagina (Pip) kunnen ook de reeds aangevraagde attesten worden opgevolgd.