Knokke-Heist bezoeken als toerist?
Ja Nee

Infopunt Sociaal Huis

Zoek je antwoorden op diverse hulp- en welzijnsvragen?

Bij het Infopunt helpen we je graag verder!

In het Infopunt kan je jouw vragen stellen, krijg je de nodige informatie of begeleiden we jou naar de gepaste hulp.

We kunnen je informeren, helpen en begeleiden bij het aanvragen van:

  • diverse gemeentelijke sociale premies;
  • een parkeerkaart voor personen met een handicap;
  • een financiële tegemoetkoming voor personen met een handicap;
  • een afbetaalplan;
  • het Groeipakket;
  • een studietoelage voor het hoger onderwijs;

 

Maar ook:

  • in de zoektocht naar de voordeligste energieleverancier;
  • in het bemiddelen voor jou bij het waterbedrijf, de gas- of elektriciteitsmaatschappij;
  • bij het aanvragen van financiële steun naar verwarmingskosten;
  • bij het vertalen of herformuleren van brieven en formulieren;

 

Heb je een andere vraag waarop je geen antwoord weet, aarzel dan niet om

contact op te nemen of kom eens langs. Onze medewerkers staan klaar voor

jou, op afspraak of zonder afspraak

Je kan terecht in het Infopunt zonder afspraak op:

  • Dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag van 9 tot 11.30 uur
  • Derde dinsdag van de maand van 16 tot 18 uur

 

Alle andere momenten kan je langskomen op afspraak of komen wij langs bij jou thuis indien het moeilijk is om de verplaatsing naar het Sociaal Huis te maken.

Contact:

Kraaiennestplein 1 bus 1, 8301 Knokke-Heist

T 050 530 900

infopuntsociaalhuis@knokke-heist.be

Vertel het verder

Via Facebook Via Twitter